·488 syf.····Okunma: 24 Eylül 2024 23:03 Yazarın ikinci kitabını okudum. Sonu inanılmaz tatmin etti cidden tahmin edemeyeceğimiz kişi katil çıktı. Ancak çok aşırı detay yazdığı yerlerde vardı. Özellikle kitabın ortalarında bu kadar detaya gerek var mı olay örgüsü ne güzel ilerliyor diyip durdum. Ancak kitap kendini okutuyor. Eric'in olayları çok fazla kişiselleştirmesine bu kadar da olmaz diyor insan okurken ve Eric gibilerinin gerçek hayatta kalmadığını görüyoruz :) Caitlin' e aşırı gıcık olduğumu da söylemeden edemeyeceğim. Okumanızı tavsiye ederim.