Baydı
6/10
·424 syf.··
2024 70. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Eylül 2024 23:54
Puanım: 6.1/10 Serinin iki kitap olmasını başta takdir ettim. Çünkü günümüzde gelen geçen on kitaplık serilere başlıyor (kim bilir o seriler ne zaman tamamlanacak). Ama bu seriye bence üç kitap giderdi. Birinci kitapta her şey tane tane anlatılmıştı ama ikinci kitap biraz aceleye getirilmiş. Her şey tıkış tıkış yazılmış gibiydi. Yazar bütün sırları, bilgileri bir anda yüzünüze fırlatıverdi. O yüzden sonlarına doğru biraz sıkıldım ve beynim yandı. Şu an sorsanız çoğu olayı, kartların ne işe yaradığını açıklayamam (balık hafızalı olmamın da etkisi var). Sayfa sayısı az olmasaydı bırakabilirdim. Birinci kitabın sonunda Elspeth yozlaşmıştı, Rowan'ların desteyi toplaması gerekiyordu. İkinci kitapta kısaca bunlar anlatıldı. Sırlar vs. onları okuduk. Tek fark Elm ve Ione'dan geldi. Çifti sevdim, bence ikinci kitaba güzel bir renk katmış. Ve bu kitapta nispeten romantizm daha fazlaydı. Dediğim gibi pişman değilim ama çok beğenmedim, bir bakabilirsiniz.
İki Çarpık TaçRachel Gillig · Olimpos Yayınları · 20241,316 okunma
·
129 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.