İlginç bir konuya sahip. Bir komedi için çizimleri , esprileri , karakterleri yeterli. Çıtır çerez denilebilecek bir manga zaten sanırsam athica books'un en yavaş bastığı serilerden biri 2-3 ayda anca bir cilt geliyor alınır yani. Bunlar dışında şömiz ve baskı durumu biraz kötü.