Bana okurken çok klişe geldi. Bence kendisi abartılan bir kitap. Hani çerezlik türden romantik kitaplar olur ya işte bu bence klasik bir çerezlik kitap. Bence tabiiki. Her şeye rağmen okurken eğlendiğim ve kendini bağlayan bir kitaptı. Klasik okumak isteyenlere bu kitaptan başlamasını önerirdim.