Yazarın kitaplarını yeni okumaya başladım. bu 3. kitap oldu okuduğum. Sürekleyici güzel bir kitap olarak hoşuma gitti. içindeki olaylar ne kadar gerçek yada değil bilemem ama sürükleyici olduğu kesin. diğer kitaplarınıda okuyacağım ekitap pdf halinde bulabiklerimi tabiki. Yazarların veya yayın evlerinin görme engellli okurları önemsemesinden dolayı sadece fiziki kitap çıkartıyorlar sanki bir tek görenler kitap okuyor. bizde ücreti karşılında kitap almak isteriz ama bizi korsana teşvik ediyorlar.