·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2024 18:46 BEN AZ ÖNCE NE OKUDUM?????
Kitabın her bölümünde bir ters köşe vardı. Öyle akıcı ve merak uyandırıcıydı ki okurken tek düşündüğüm katilin kim olduğunu öğrenmekti. Herkesten ama herkesten şüphelendim ancak katil hiç aklımın ucundan bile geçmeyen biri çıktı. İNANAMIYORUM.
Mükemmel ötesi bir kitaptı. Kitapta var olan gerilim havası o kadar iyiydi ki olduğum yerde sanki ben yaşıyormuşum gibi heyecanlandım. Jack ve Anna’nın mutlu olmalarına çok sevindim. Her şeyiyle çok beğendiğim bir kitaptı.