Kısa hikayelerden oluşan bu kitap Ahmet Ümit'in en başarısız eseri gibi duruyor. Çıraklık evresine ait bir eser olsa gerek. Polisiye hikayelerde bulunması gereken merak duygusu, gerilim, beklenmedik son yok. Üçüncü sayfa haberleylerindeki cinayetlere Komiser Nevzat'ı eklemiş ve olayları hikayeleştirmiş duygusu uyandırdı. Otobüs yolculuklarında veya bir kuyrukta sıra beklerken canım sıkılmasın, beynim yorulmasın ama kitap da okuyayım diyorsanız bu kitap işinizi görür.