Kitabı ben ilk kalın kitaplara geçtiğim zamanlarda okumuştum ve eğer yanlış hatırlamıyorsam ilk kitabım. Kitabı elime ilk aldığımda neredeyse hiç resmi yok bunu nasıl bitireceğim falan diye düşünüyordum ama okumaya başladığımda tahmin ettiğimden çok daha hızlı bitirip çok beğenmiştim. Kitap çocuklara matematiği küçük bulmacalarla sevdirmek üzere yazılmış. Ana karakterimiz problemleri çözerek kraliçeyi kurtarmaya çalışıyor. Kitabın boyutu diğer kitaplara oranla biraz daha kısa ve arada resimleri olduğu için ilgi çekici konusuyla beraber hemen bitiyor. Bence ilkokul-ortaokul zamanlarında ince ve resimli kitaplardan kalın ve resimsiz kitaplara geçiş için mükemmel bir kitap. Yazarın diğer kitapları da bu dönem için çok uygun eğer merak ederseniz profilimden onladın yorumlarına da göz atabilirsiniz. Bu yorumu paylaştıktan hemen sonra onları da yayınlayacağım.