Kitabı aynı yazarın Kraliçeyi KurtarmakKraliçeyi Kurtarmak adlı kitabından hemen sonra okuyup buna da bayılmıştım. Eğer onun yorumunu okumadıysanız onda çok daha detaylı bahsettiğim için onu da okumanızı tavsiye ederim. Bu kitapta yazarın hedefi çocuklara coğrafyayı sevdirmek ama asla bunu belli ederek yapmıyor ben kitabı okuduğum zamanlar hiç hissetmemiştim. Kitabın hikayesiyle öyle iç içeler ve uyumlular ki hiç göze batıp yapay hissettirmiyor. Kitap iki kardeşin yağmurlu bir günde yağmurdan kaçmak için bir dükkana girip daha sonrasında acıktıkları için bir şeker yemeleriyle başlıyor ve aslında bunların yaşlandıran haplar olduğu ve geri kendi yaşlarına dönmek için bazı bulmacalar çözmeleri gerektiğini öğreniyorlar. Çok güzel bir kitaptı eğer ilgileniyorsanız gerçekten öneririm.