Kitap o kadar güzeldi ki anlatamam çok kısa bir sürede okuyup bitirdim. Zaten tüm bu gizemi merak etmekten, akıcılıktan kitap akıp gidiyor. Orion ve Rowan arasındaki bağı bizlere yazar tam hissettirdi diyebilirim. Yazarın kurgusu gerçekten şahane. Filmi gibiydi, filmi yapılsa çok güzel şeyler çıkabilir bu kurgudan.