Kitabın konusu, kurgusu karakterlerin ne istediğini bilmesi ve yazım dili hepsi çok hoş ve orantılı bir şekilde yazılmıştı. Ama yine de kitapta bir bölüm bir sahne var ki beni birazcık itti. Hayır kendi korkuların yüzünden seni seven bir insanı korkularına hapsedemezsin ve bunu da fedakarlık ya da güçlü kadın maskesi ile kapatamazsın.