seviyorum sayın okurlar seviyorum
9/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2024 12. kitabı
Gökçen serisini gerçekten çok gülerek okuyorum hatta itiraf ediyorum başkarakterlerden ziyade askeriyeyi okumak daha çok hoşuma gidiyor bazen:) Tam bir reading slump kitabı, okuması keyifli asla yormuyor ve sıcacık bir hikaye. Tek sıkıntı pek olay olmuyor genelde günlük olayları okuyoruz ve çok fazla sümük kelimesi geçiyor biraz utandım artık onları okurken :) ama genel olarak çok sevdim alıp okuyun, hele depresyondaysanız şeker gibi gider kitap. Süleymancığım ve Aybükeceğim kalbimde ayrı bir yeriniz var söylemek isterim<3 ayrıca bu serinin kapakları çok güzel değil mi ya? aşığım aşık <3:))
Gökçen 2Loresima · Ephesus Yayınları · 20245,6bin okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.