Okuduğum ilk Halil Cibran kitabı.Kitabın giriş bölümünde yazarın hayatından bahsediyor detaylı bir şekilde bu sonrasında okunacak öyküler açısından iyi bir rehberlik olmuş.Kitap içerisinde farklı birkaç hikâyeyi barındırıyor bu hikâyelerde,bolca duygu yüklüydü ve her hikâyeden yaşama dair dersler çıkaracak birçok nokta vardı.Dili sade ama aynı zamanda etkileyiciydi de.İnsanı düşünmeye ve sorgulamaya iten bir kitap.