asuka

@Asukae
4/10
·%21 (84/392 syf.)·
Kitabı yarım bıraktım ilk 100e kadar bile okumadım ama yorum yapayım dedim. Kitap 3. Kişi ağzından olduğu için mi bilmiyorum ama duygusu hiç bana geçmedi asla hissedemedim gerilimi aksiyonu veya çekimi. En çok da bu yüzden devam etmedim. Ayrıca saçma olduğunu düşündüğüm şeyler vardı. Tamam kızımız savunma dersleri almış bir mafya kızı ama Tristan ı o kadar güçlü heybetli uzun koskoca mafya babasının koruması olarak anlatıp kızın taktığı çelmeyle hop 2 kere yere düşmesi çok komiğime gitti. Tam diyalog olacak diyorum bi saat birbirlerini izliyorlar. Beni sarmadi açıkçası siz yine de bi 30 sayfayı okuyun 80e kadar 30un aynısı ama sonrasını bilemiyorum.
YırtıcıRuNyx · Martı Yayınları · 20241,160 okunma
·
194 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.