Daha önce şiir ile ilgilenmemis kişiler için zor bir şairdir Emre Işık.En basit sözunde bile bir anlam derinliği keşfetmek ve bunu görmek çok mümkün. Kendie özgü anlatımıyla farklı konularda ince mesajlar vererek ele almış olduğu şiirlerinde bazen eleştiri bazen toplumsal sorunlar bazen de aşk üzerinde durmuş şiirleri uzun ve anlamları devasa düşündürücü olmuş. Farklı toplumsal konuları farklı bir tarzla dile getiren şair farklı şiirleri tek kitapta toplayıp okuyucuya sunması güzel olmuş.Öyle dizeler var ki antidepresan gibi ama öyleleri de var ki daha çok depresyona sokuyor okurken. Yalnızlığı daha iyi anlatan çok az yazar okumuşumdur.