Colorado Kid yazarın okuduğum ilk kitabı oldu. King'in sahilde bulunan ölü bir adamla ilgili olan bu hikayesinde akışı bozmadan yer yer eleştirel ve mizahi kabul edilebilecek diyaloglara yer vermesini ve bu diyaloglar sayesinde kitaptaki karakterlerin tümüyle kurgusal değil de biraz daha yaşayan, kanlı canlı insanlar gibi hissetirmesini sevdim. Her ne kadar kitabın sonu okuyucunun sorularını yanıtlamıyor olsa da her okuyucuyu kendi yanıtlarını bulması için teşvik etmek ve gizem unsurunu kitap bittikten sonra dahi sürdürmek King'in tam da bu kitapla amaçladığı şey gibi görünüyor o yüzden kitabın sonu benim için hayal kırıklığı olmadı. Muhtemelen Colorado Kid Stephen King okumaya başlamak için en iyi tercih değil ama yazarın farklı anlatımı için bir noktada şans verilebilir.