Kitabın konusu :İnsanların renklerinin olduğu ve bu renklerin özelliklerini bildiğinizde iletişimin çok daha kolay ve pürüzsüz olabileceğini anlatıyor. Kitap akıcı bir dille kaleme alınmış. Okurken güçlük çekmeyeceksiniz. Yazılanlar ilk başta çok saçma geldi fakat ilerleyip iletişim kısmına geldiğimde yazarın düşüncelerine katıldım. Tavsiye eder miyim bilmiyorum. İlginizi çeken bir konuysa okunabilir bir eser.