Ben bu kitabı klasiktir, hani kötü içerik olmaz diye aldım ve okudum. Ama 139'dan sonra olanlar biraz şey, smut. Yani, ben o sahnede bir şey kaçırdıysam hadi? Şimdi tekrar başladım ve orayı okumadan devam edeceğim. Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho yani...