Sarah her seferinde kendisiyle yarışıyor ve bir önceki versiyonunu ezip geçiyor... Yazmış olduğu en iyi seri giriş kitabıydı. Karakter zenginliği, evrenin genişliği ve olaylar... Hepsi cidden mükemmeldi ve aşırı derecede keyif alarak, sindire sindire okumamı sağladı. Bütün karakterler ile bağ kurdum, Bazılarını cidden çok seviyorum ve bazılarından fazlasıyla iğreniyorum. Hunt ve Bryce aşırı iyi bir dinamige sahipti. Farkli karakterler ile de bir çok ship yaptim dosnwkdk ya cidden sanırım Sarah'tan yeni favorim olabilir... Cam sato'nun yeri çok ayrı ama sanki bu şekilde ilerlerse Acotar'ı geçebilir gibi hissediyorum. Yıl bitmeden 2. Kitabını da okumayı çok istiyorum. Aa bir de, sakin ilk 100-200 sayfa arasını okuyup sıkıldım diye bırakmayın! Ben oraları da seviyorum ama anlamak biraz zor... Evreni okuyarak zamanla tanıyorsunuz ve her şey anlam kazaniyor...