Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 03 Ekim 2024 23:09 Bunu bir inceleme olarak yazmak uygun olurmu bilmiyorum ama kesinlike benlik bir kitap değilmiş diyebilirim. Bir ara kurtarın beni diye bağırmak istedim:).
Felsefeyle ilgilenenlerin beğendiği bir kitaptır mutlaka ama benlik bir kitap değil asla, yinede yarım bırakmayı sevmediğimden sonuna kadar direndiğim için bir tebriğinizi alırım.
Okumak isteyenlere iyi okumalar.