Puan vermedi·240 syf.··
2024 44. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 03 Ekim 2024 23:09
Bunu bir inceleme olarak yazmak uygun olurmu bilmiyorum ama kesinlike benlik bir kitap değilmiş diyebilirim. Bir ara kurtarın beni diye bağırmak istedim:). Felsefeyle ilgilenenlerin beğendiği bir kitaptır mutlaka ama benlik bir kitap değil asla, yinede yarım bırakmayı sevmediğimden sonuna kadar direndiğim için bir tebriğinizi alırım. Okumak isteyenlere iyi okumalar.
İyinin ve Kötünün ÖtesindeFriedrich Nietzsche · Ara Yayıncılık · 19906,5bin okunma
·
126 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.