%47 (170/356 syf.)
Kika Hatzopoulou
7.7/10 · 77 okunma
·
22 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
eylül
Gönderi Sahibi
Üzgünüm,beni hiç içine çekmedi üstünkörü okumak da istemedim açıkçası bu yüzden sana sonra tekrar şans vereceğim.
eylül
Gönderi Sahibi
Kapağı o kadar güzel ki tablo yaptırıp asmalık ama konusu çok benlik değilmiş maalesef,başladığım kitapları mümkün mertebe bitirmeye çalışıyorum o yüzden yarım bırakmak istemiyorum