·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ekim 2024 17:54 Yazarın okuduğum ikinci kitabı. İçimizden biri diyebileceğimiz bir yazar bu da okumayı daha keyifli hale getiriyor. Yer yer kendinizi, arkadaşınızı, dostunuzu görebileceğiniz halktan bir kitap :) Okurken bol bol olaylara “Ben olsam nasıl yapardım?, nasıl hissederdim?” soruları dönüyor kafanızda bu açıdan da gerçekçiliğini yüksek buldum.
Keyifle okuyabilirsiniz..