Kitap aslına bakarsanız önermeler ile dolu, Mantık dersi vardı lise zamanında bilenler bilir;
Kitaptaki en beğendiğim bölüm Şeytanın Avukatı; sırf muhalif olmak adına tartışmak, gereksiz konuşmak, dahası konuşmak için konuşmanın boyutuydu,
Reel yaşamda dahi bu tür insanları çevremde görmek şahsi olarak beni rahatsız ediyor,
Tavsiye edilecek bir kitap mı? Emin değilim.