Sanırım kitaplığımda en çok eseri olan yazarlardan birisi. Tüm kitapları gibi bu kitaptaki kurgusu da okura nefesini tutturuyor. O atmosferden çıkmak istemiyorsunuz. İsteseniz de çıkamıyorsunuz zaten :) Çevremdeki insanlar benden kitap önerisi istediğinde bu kitabı es geçemiyorum ve polisiye severlerin kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum.