Bir neslin, bir devrin yavaş yavaş sönen ışığının geride bıraktığı is, bize bir soru soruyor: Yolcu nereye gidiyorsun?
Sahi nerden gelmiştik ve nereye gideceğiz? Bu yolda bizi görmeyenler, duymayanlar gün gelir de bizden yana yüz çevirirse yolun zahmeti mi artar yahut çilesi mi azalır?
İnsan maziden atiye savrulanları bir elekten geçirmek isteseydi elekte ne kalırdı?