O zaman annesini, askerleri idam edin çocuğu değil!
Çocuğun bir günahı yok tabii ki, lakin mesela annesi ve asker içinden bazı çevreler onun adını kullanarak isyan ediyorlar. Şahsi bir hal değil.
Sayfa 197 - Kronik Yayınları·Kitabı okudu
·
18 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hiçbir zaman hak veremedim şu sikimsonik yasaya. Hem diyon ki tahtta senin de hakkın var hem de tahta oturmaya kalkarsan ölürsün. Kafam basmıyor benim böyle şeylere.