Kitap güzeldi srürükleyici bir şekilde okudum. daha önceleride Enver paşa ile ilgili okuduğum kitaplar olmuştu bu kitapla onlarıda karşılaştırma yani olayları kıyaslama ihtimali buluyor insan, aynı konuda farklı eserler okuyunca.
yalnız Ali Şamil'den bu kitapta bahsedilmemesi olmamış gibi geldi bana.