6/10
·240 syf.··
2024 50. kitabı
#yorum Kavgaz serisinin 2' nci kitabı ile geldim. Çantacı kitabını severek okumuştum ama bu Pilot için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Polisiye çok sevmeme rağmen içine siyasetin fazlasıyla girmesiyle sayfalardan uzaklaşmaya başlıyorum maalesef. Bir de karakterlerin polisiye konusunun çok çok önüne geçtiği zaman da esneme moduna geçiyorum Kısacası ilk kitabı güzeldi, bu da fena değildi diyebilirim. Devamı gelince okurum çünkü bulaştım bir kere
Kavgaz: PilotAlgan Sezgintüredi · April Yayıncılık · 2023149 okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.