#yorum
Kavgaz serisinin 2' nci kitabı ile geldim. Çantacı kitabını severek okumuştum ama bu Pilot için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Polisiye çok sevmeme rağmen içine siyasetin fazlasıyla girmesiyle sayfalardan uzaklaşmaya başlıyorum maalesef. Bir de karakterlerin polisiye konusunun çok çok önüne geçtiği zaman da esneme moduna geçiyorum
Kısacası ilk kitabı güzeldi, bu da fena değildi diyebilirim. Devamı gelince okurum çünkü bulaştım bir kere