"Bir sene daha dedi " İşte orda benim gözümden yaşlar süzüldü gitti!
Bir anne evladı için yaşayabileceği ömrünü feda etti. Kadınlar her dönemde yeri geldi canından yeri geldi hayallerinden oldu ve olmaya devam ediyor bunu tatlı bir dille çok güzel aktarmış bize yazarımız
11 kadın 11 öykü !
Evet belki çok klasik ama her hikâyede ayrı içim burkuldu . Yazarın yalın ve sade diliyse harika , keşke biraz daha uzun olsaydı da okusaydim demeden edemedim.
Akıcılık , öyle abartılı süslü cümleler kurmak değil ; çoğu insan bundan medet umuyor ama ben hikayenin içine giremiyorsam isterse konu muhteşem olsun inanın çok zorlama oluyor.
Diğer kitaplarıni da severek okuyacağım bir yazar daha eklendi kitaplığıma