Kitap çok güzel gerçekten severek okudum
Biraz spoiler olabileceği için kitabı okumayanların bundan sonra diyeceklerimi okumaması gerekir!!
Bence Akif ve Ülkü ölmeyecek çünkü eğer gerçek bir patlama olsaydı Ulu kenarda öyle duramazdı ayrıca patlamanın olacağını biliyor ki Talia Umay ve Efe' yi arkasına aldı siper oldu onlara ,
Ulu ' yu da ITO nun kaçırdığını düşünüyorum kitabın son bölümünde Talia uyandığında Uluyu görmemişti patlamadan öyle ayakta çıkması zor .
Akif bir plan yapıp Ülkü ' yü de kendini de o arabaya bindirmemiştir