·64 syf.····Okunma: 02 Aralık 2017 23:46 Kafka Okur adını her yerde duyduğum ve çok merak ettiğim bir dergiydi. Bu ay alıp okuma fırsatım oldu. Bir kaç tane yazı hariç bana hitap eden yazı yoktu. Çoğu şu sürekli internette dolaşan edebiyat yapmak için yazılmış yazılara benziyordu. Derginin en sevdiğim ve en başarılı bulduğum alanı ise çizimleri idi. Diğer sayıyı alırsam sırf çizimleri için alırım.