·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ekim 2024 16:50 Müthiş bir yazım tekniği matt haig’ in ilk defa bir kitabını okuyorum ama bu denli müthiş bir kalemi olduğunu okuyunca anladım.
kitap adeta sizi alıyor kendinizi çocukluğunuza götürüyor hayattaki bütün pişmanlıklarınızla yüzleştiriyor ve hepsinin aslında bir pişmanlık değilde geçmiş gitmiş bir tecrübe olduğunu gösteriyor okurken bitsin istemedim ama mallesef her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu kitabın da sonuna geldim..