Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho
Paulo Coelho dan okuduğum 2. Kitaptı. Ve yine harikaydı. Aslında önyargılarım vardı kapağını görünce. Klasik akıl hastanesinde geçen bi kitap kesin demiştim. Ama kitap beni şaşırttı doğrusu. Önce basit bi intihar girişimiyken yavaş yavaş yaşamanın özel ve güzel olduğunu hatırlattı. Deliliği de çok sorgulattı acaba kim deli sorusunu defalarca sordum. Hele o kral hikayesi gerçekten takdire şayandı. İnsanların kendilerini kalıplara koyup nasıl da hayatı yaşanılmaz hale getirdiklerini ve ölüm bu kadar gerçekken nasıl da ömrümüzü har vurup harman savurduğumuzu düşündüm. Aşkı ve orgazmı da özgürce kendini kısıtlamadan sınırlarının sonuna giderek keşfeden Veronika'nın öyküsünü seveceksiniz..
Şimdiden keyifli okumalar diliyorum..