·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ekim 2024 12:47 Çok güzel açıklayıcı bir kitaptı 1.kitaba göre yazım dili daha akıcı daha güzeldi... Arka planda Yiğitler var diye bilirdik bunu açık bir şekilde okuduk.. Bazı yerlerde tüylerim dike. Diken oldu.. Allahim devletimizin bekası için çalışan kişilere zeval vermesin