Gülse Birsel’ in ilk okuduğum kitabıdır, kitap her telden, kendi duygu ve düşüncelerini mizansen bir dille kitaba almış,
Spor ile ilgili kısma katılmasam da, ki kitabın sonuna doğru evet bir spor uğraşınız olsuna bağlamış
Yalıkavak dondurması için kısım zaten çok anlamsız geldi, Yalıkavak ayrı bir Cumhuriyet olmuş durumda, Türkiye sınırlarında değil gibi bir yer o ilçe zaten, dondurma örneğine kendisi şaşırmışsa ben şahsen şaşıramıyorum;
Doğa ile ilgili kısımlar evet abartıya kaçan bir kesim var, yok şifa oldum, yok etkinlik yaptım, yok iyileştim adı altında kişilerin duygusal boşluklarından yararlanan bir kesim var, yok değil fakat ben doğa aşığı bir insanım,
Dolayısıyla sporu ve doğayı herkese naçizane olarak tavsiye ederim,
Diğer konular ise sanırım çoğunda hem fikirim kendisi ile, hele gereksiz arabesk rap konusu, dinlemediğim ve muhtemelen 80-90 dahi olsam ilerde yine dinlemeyeceğim bir ses diyorum, müzik kategorisine dahi konumlandırma yapamıyorum
Genel anlamda eğlenceli bir kitap, okunabilir