2/10
·392 syf.··
2024 7. kitabı
Rosie ve Will'in aşk hikayesi olan ya da olmaya çalışan bu kitap malesef beklentimi hiç karşılamadı. 15 yaşlarından itibaren başlayan aralarindaki çekim nedense bir türlü ilerleyemedi. Rosie'nin davranışlarına hiç anlam veremedim, ne istediğine bir türlü karar verememesi, herkesi aynı anda istemesi, kendi gitgelli davranışlarına rağmen Will'den hep yanında olmasını beklemesi anlamsızca. Ayrica kitapta Rosie hep naif, hep başkalarının iyiliğini düşünen bir karakter olarak işlenmiş ancak söz konusu Will'in hayatı ve Will ile ilişkisi olduğunda cok bencil. Bu durum haliyle karakterden soğumamıza sebep oluyor. Kitap boyunca aralarında bir şey olacak, bir sonuca bağlanacak diye bekledim ama ama bence hiçbir sonuca bağlanmadı. Malesef kitabın dilinde de bir olmamışlık vardı. Kısaca bana hitap etmeyen, aşk hikayesinden çok kararsız, mutsuz bir kadının kendi hayatı ve etkilediği hayatları anlatan bir kitaptan ibaret benim için.
Gece ve SonraClaire Daverley · Domingo Yayınevi · 20241,179 okunma
·
119 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.