Bir şizofreni hastasının iç dünyasını anlatan bir kitap Şizofreni Müzesi. İnternette güzel yorumları görünce alıp okumak istedim. Bir beklenti ile okumamama rağmen yapılan yorumlar kadar büyük bir beğeni duyamadım esere karşı. Konu bakımından ilgi çekiciydi, merak ettiriyordu ancak sebebini bilemediğim bir şekilde 150 sayfalık kısa kitabı biraz elimde süründürdüm. Yazarın anlatım tarzı böyle hissettirmiş olabilir diye tahmin ediyorum. Anlatım bana biraz zayıf geldi. Kötü değildi belki ama daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Sonuç olarak benim için ortalama bir kitaptı.