·512 syf.····Okunma: 16 Ekim 2024 13:25 ᯓ Bir Kibritle Yok Olmak 2 •Yorum
Çok çok çok iyiydi. İlk kitapta çoğunlukla geçmiş sahneleri ve geçiş sahneleri vardı ama bu kitapla birlikte olaylara giriş yaptık diyebiliriz. Kitabın havasından dolayı mıdır bilinmez ama ilkine göre bu kitabı okurken çok fazla şeyhissettim. Ulu'nun bakış açısından okumak bana daha çok hitap etti. Kitapta sevmediğim sadece Talia'nın bazı yerlerde çocukça davranmasıydı mesela sürekli seni ona buna şikayet ederim vs vs diyordu o kısımları hiç sevmedim. Ve en sevdiğim sahneler ise Akif Cesur ve Umay'ıngeçmiş sahnelerini okumaktı. İmkansız olsa da hala kavuşmalarını istiyorum
Ve ve en can alıcı yer ise kitabın sonu umarım Ülkü'ye bir şey olmaz. Son satırları ağzım açık okudum resmen. Asker kurgusu seviyorsanız kesinlikle okumalısınız