Kitabın adından acaba gerçekten inekler uçabilir mi diye düşünmeden edemedim. Kitabımızın içerisinde öykücükler var. Ama ana teması aşk ve sevda. En sevdiğim... Ama öyle vıcık vıcık değil. Düşündüren ve düşündürürken etkileyen. Sizi bu kitabı okumaya davet ediyorum??