Puan vermedi·264 syf.··
2024 74. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2024 18:17
Kitapta önce şuna değinmek isterim Omar Mohamed'in gerçek yaşantısından yararlanmasıçok güzel. Kampta kalmaları,kardeşini her türlü kötülükten koruması bu bana Kardeşimin Koruyucusu kitabını hatırlattı. Karikatürleri çizgi roman tarzı çok güzeldi renklendirilmesi çizimleri fevkalade .Kitap çok güzel ama bu olayların benzerlerinin Gazze, Filistin gibi yerlerde yaşanıyor olması insanlığı sorgulatıyor. Kitabın sonunu iple çektim.Sonunda kitap boyunca kitapta yer alan çoğu çocuk karekterin hayaline kavuşmaları çok güzeldi Amerika'ya gitmeleri çok güzeldi keşke 2. kitabı falanda çıksaydı.Amerika'daki yaşamıda görebilseydik. Kitap uzun gibi gözüksede akıcıydı merakla okudum . Kitabı herkese tavsiye ederim.
Yıldızlar SaçıldığındaOmar Mohamed · Genç Timaş · 2021925 okunma
·
253 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çizgi bir kitapta bu kadar duygulanacağım aklıma gelmezdi.
İnci Kayaalp
Gönderi Sahibi
Gerçekten çok güzel bir dil ile anlatılmış.
Yaaaa!Gerçekten çok güzeldi.🌺