Kitapta önce şuna değinmek isterim Omar Mohamed'in gerçek yaşantısından yararlanmasıçok güzel.
Kampta kalmaları,kardeşini her türlü kötülükten koruması bu bana Kardeşimin Koruyucusu kitabını hatırlattı.
Karikatürleri çizgi roman tarzı çok güzeldi renklendirilmesi çizimleri fevkalade
.Kitap çok güzel ama bu olayların benzerlerinin Gazze, Filistin gibi yerlerde yaşanıyor olması insanlığı sorgulatıyor.
Kitabın sonunu iple çektim.Sonunda kitap boyunca kitapta yer alan çoğu çocuk karekterin hayaline kavuşmaları çok güzeldi
Amerika'ya gitmeleri çok güzeldi keşke 2. kitabı falanda çıksaydı.Amerika'daki yaşamıda görebilseydik.
Kitap uzun gibi gözüksede akıcıydı merakla okudum .
Kitabı herkese tavsiye ederim.