Kitabın adından ve kapağından ötürü Dinlenme ve Rahatlama Yılım tarzı bir roman okumayı bekliyordum. Onun kadar tatmin etti. Herkesin sevemeyeceği, ekzantrik öykülerle dolu manyak bir kitap bu. Beni çok kişisel yerlerden yakalayan harika hikâyeler okudum, özellikle "Kuyu"nun etkisinden uzunca bir süre kurtulamayacağım sanırım. Tetikleyici çok fazla unsur olduğu için bir başkasına kolay kolay önerebileceğim bir kitap değil. Ülke bu haldeyken özellikle.