6/10
·72 syf.··
2024 13. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 19 Ekim 2024 21:55
Kitabı bitirir bitirmez yazmak istedim. Henüz her şey zihnimde tazeyken. 4 ya da 5 saat sürdü bu okuma. İnsanlığımı yitirirken kitabını okumak istediğim için bu kitabı okudum. Çünkü bir kitap sitesinde okuduğuma göre oradaki karakter burada nefes almaya başlıyor. Diğer kitabı okuduğumda bunu öğreneceğim aslında. Bu kitaba gelirsek... Sık sık araya giren yazardan bahsetmemek imkansız. Eminim bundan nefret edenler olacaktır. Başta çok da hoşuma gitmedi, ara ara biraz sinir bozucu buldum ama şu an hissettiğim şey şu ki, sanki yazar benim arkadaşım ve bana bir roman taslağını göndermiş. Bazı olaylar var ama nedenini sonucunu göremeyeceğimiz 4-5 günlük sürecin anlatıldığı bir kesit daha çok. Sanki bize bazı karakterlerin ve bir anının anlatıldığı bir parça. Yōzō, Kosuge, Hida ve Mano... 4 gencin sanatoryumdaki 4 gününe bir bakış. Yine de akıcı değil diyemem. Dediğim gibi 4-5 saatte bitebilen bir kitap. Benden hızlı ve aralıksız okursanız daha kısa sürede bile bitebilir. Kitaptaki bazı şeylere değinişmediği için Yōzō neden atladı, sonra ne oldu, ya da bu kurguya dair yazabileceğim başka bir şey yok.
Soytarı ÇiçekleriOsamu Dazai · Kapra Yayıncılık · 20243,819 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.