·232 syf.····Okunma: 19 Ekim 2024 16:33 Kitabı okumaya başladıktan çok zaman sonra kitabı bitirebildim. Başlarda okurken çok sıkıldığımı fark ettim ancak her ne kadar kitabı bitirmek için okusam da sonlarına doğru aşırı zevk aldığım bir kitap oldu. Bu kitabın bana kazandırdığı bir çok şey var ama en önemlisi kendimi affetmemi sağlamasıdır. Bu yaşıma kadar kişisel gelişimime dikkat etmeyip kendimi yeterince geliştiremeyen kendimi, affediyorum. Bu affetme kendimle barışmamı, kendimi sevmemi sağlayacak, buna kalpten inanıyorum. Artık bahaneler kalmadı. Yalnızca ben ve kendim varız