Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 19 Ekim 2024 14:45 Açıkçası kitabı sevemedim. Sona yaklaştıkça okumak işkence gibiydi. Pek hitap etmedi bana hem dili hem konusu bakımından.Ortalara doğru kurguda kopukluk hissettim.Ek olarak bakış açılarını bir türlü anlamadım.Olaylar fazla yüzeysel geçilmişti onu sevemedim. Helena'ya birazcık gıcık oluyordum ama sonra hasta olduğu aklıma geliyordu.
-