·432 syf.····Okunma: 15 Ekim 2024 02:26 Ba-yıl-dım. En tatlı kaçışı unutturdu.
Slow burn bi aşk var. Aralarındaki çekimi çok iyi hissediyosunuz. İlk kitaptaki gibi sadece cinsellik yok. Onların hayatlarından geçmişlerinden yaşadıklarından parçalar da var.
Birbirlerini her şeye rağmen seviyorlar. Kısacası çok güzeldi ya ilk kitabi okuyup devam etmemeyi düşünmeyin bunu sevebilirsiniz.