Bir çocuğun heyacanını yenerek nasıl toplum içinde konuşabileceğini, dedesinin ona öğrettiği muhteşem yöntemlerle çözüşü konu edilmiş.Kitabı çok beğendim.Bence çocuk kitabı olduğu kadar hem eğitimcelere hem de ebeveynlere klavuzluk edecek bir eser.Yazar şu küçücük kitabın içine ne de güzel şeyler sığdırmış Aslında konuşamayan iletişim kuramayan bir toplum oluşumuzun derinliklerinde yatan yaralarımız da çok güzel vurgulanmış.Sorın var ama çözüm de öyle mesajı verilmiş.Harikaydı.Yazan ellere sağlık.