Öncelikle baskısı tekrardan çok başarılı kayıp kıta zaten sabit kalitede ilerliyor. Onun dışında bu cilt nedendir bilmiyorum ya komediye ihtiyacım vardı ya da cidden ilk cilde göre daha başarılı bir cilt çok hoşuma gitti. Gecenin 1'inde okumama rağmen çok keyifli vakit geçirdim, herkese tavsiye ederim.