Merhabalar
Eser, Van Gogh'un kardeşi Theo'ya 17 yıl boyunca yazdığı mektuplardan oluşuyor. Bu eserle şans eseri tanıştım,hatta Van Gogh'un boyle bir eseri olduğunu bile yeni keşfettim diyebilirim, ama nasıl güzel bir denk geliş oldu benim için anlatamam.
Sık sık altını çizerek ilerledim, mektuplarında genel olarak melankolik ilerleyen Van Gogh yaptığı eserlerden de( tablolardan) bayağı detaylı bahsetmiş.
"Van Gogh Theo’ya son bir mektubunda kendini, hayatını şöyle dile getiriyor;
"kendi çalışmalarım için yaşamımı tehlikeye attım, bu çalışmalar uğruna yarı-deli bir insan oldum.”
Van Gogh bu mektubu yazdığı gün intihar ederek yaşamına son vermiş ve Theo'ya göre yeryüzünde asla bulamadığı huzura kavuşmuştur.
resime, sanata, Van Gogh'a ilgili olan herkese tavsiyemdir.