Hiçbir kişisel gelişim kitabı hayatınıza bir sihirli değnek olarak değmez,değemez ancak çok güzel farkındalıklar oluşturur. Tıpkı Kurtarıcı mısın?Kurban mı? kitabında olduğu gibi;
bir içsel yolculuğa çıkıp,kendinizi eleştirme,sorgulama ve nihayetinde tanıyıp gerçekleştirebilmede güzel bir yardımcı oluyor kitabımız...