10/10
·304 syf.··
2024 39. kitabı
"İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılın en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir." -Descartes Yazarın Odası serisini o kadar sevdim ki ikinci cildi de bitirdiğimde sanırım yas tutacağım. Çok uzun bir zaman aralığına yayıp parça parça okudum çünkü bitirdiğimde kalbimin kırılacağını biliyordum. Stephen King, Paul Auster ve Alice Munro gibi zaten tanıdığım ve çok sevdiğim yazarlar; Raymond Carver, Saul Bellow gibi bu kitap sayesinde tanışıp sevince külliyatını topladığım yazarlar ve bu kitaba rağmen mesafeli durmaya devam ettiğim Murakami ve Hemingway. Bu söyleşileri okumak ruhuma şifa verdi, ne zaman içimde bir sıkıntıyla elime bu kitabı alsam sevilen bir dostla edilen sohbetin yaptığı gibi içimdeki mutsuzluğu hemen dindiriverdi. Gerçekten de hissiyatım oydu: bir dostla sohbet ediyormuş gibi okudum bu röportajları. Anlatırken bile kitaba hasret duyuyorum. Edebiyattan medet uman herkese iki cildi de şiddetle tavsiye ederim.
Yazarın Odası 1Kolektif · Timaş Yayınları · 2017107 okunma
·
438 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.